Euxincomputers

LiveZilla Live Help

Intrebari frecvente

 

Intrebare: Pot să livrez la adresa de la serviciu?

Răspuns: Desigur, mai ales dacă livrarea se face prin curier (dacă folosiţi poşta veţi avea nevoie de o împuternicire semnată şi ştampilată de directorul societăţii la care lucraţi). În procesul de comandă, după ce completaţi adresa de facturare, alegeţi ca adresă de livrare adresa dvs. de la serviciu. Produsele vor fi livrate la această adresă.

Intrebare: Pot să trimit cadouri la prietenii din ţară?

Răspuns: Da. În procesul de comandă, după ce completaţi adresa de facturare, alegeţi ca adresă de livrare adresa persoanei căreia vreţi să îi dăruiţi produsele. Produsele vor fi livrate la această adresă. Aveţi grijă să selectaţi ca metodă de plată OP-ul, evitând situaţia delicată în care destinatarul cadoului va trebui să îi plătească valoarea pentru a intra în posesia lui.

Intrebare: Trebuie să fiu înregistrat ca să pot comanda?

Răspuns: Nu trebuie sa va înregistraţi. La checkout, puteţi alege opţiunea "". Vă recomandăm însă să vă creaţi un cont deoarece puteţi să urmăriţi starea comenzilor prezent, istoricul comenzilor precedente, iar la viitoarele comenzi puteţi comanda mult mai repede, pentru că nu mai trebuie să completaţi datele de facturare şi de livrare.

Intrebare: Cum scot un produs din coş? Cum adaug mai multe bucăţi dintr-un produs?

Răspuns: Vizitaţi pagina Coşul meu. De acolo puteţi să modificaţi cantităţile produselor sau folosind iconiţa coş de gunoi, să scoateţi produse din coş.

Intrebare: Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Răspuns: Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Intrebare:

Răspuns: Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Intrebare: Am uitat parola contului. Cum procedez?

Răspuns: In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola.

Intrebare: Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Răspuns: Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

Intrebare: Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

Răspuns: In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact din pagina Contact.